Triger Kayışı nın Görevi
Triger Kayışı kopacağı son ana kadar sorunsuzca görevini yerine getirir. Fakat iflası kısa sürede gerçekleşir ve onarılması güç hasarlar oluşturur. Triger kayışıda fren balatası veya lastikler gibi aşınan bir parçadır. Kayış sürekli döndüğü yuvayla sürtünme halinde olduğu için zaman içinde aşınır ve gevşer.
Triger kayışının motora zarar vermesi için kopması değil tek bir dişli bile atlaması yeterli olabiliyor. Yeteri kadar gergin olmayan kayış, hiç bir işaret vermeden üç dört diş atlayabiliyor. Bunun neticesinde silindir boşluğundan çıkması gereken supaplar orada kalıyor ve pistonlar supaplara çarparak eğilmelerine neden oluyor.
Sonuçta motor bölümünden gelen büyük bir patlama sesi ve yolda kalan bir otomobil. Sonuçta motor kullanılmaz hale gelir...
Aynı zamanda triger kayışının gergi rulmanı da önemli bir parça. Bu rulman bozulduğunda, yani dağıldığında triger kayışı boşa çıkyor ve eksantrik mili görevini yapamıyor. Bunu için triger kayışı kontrol edilirken ya da değiştirilirken kesinlikle gergi rulmanıda kontrol edilmeli ve gerekiyorsa değiştirilmelidir...
Triger Seti Hizmetlerimiz
- Triger Kayışı
- V-Kayışı
- Triger Gergi Rulmanı
- V-Kayışı Gergi Rulmanı
- Bilya